close
تبلیغات در اینترنت

دوره آموزشی کامل برنامه نویسی اندروید

دوره آموزشی کامل برنامه نویسی اندروید
محل تبليغات شما محل تبليغات شما محل تبليغات شما محل تبليغات شما
دانلود اموزش ها در پایین همین صفحه
.
در این دوره كلیه مراحل تحلیل و طراحی و پیاده سازی یك پروژه توزیع و فروش مویرگی و ثبت سفارش با مكانیزم OFFLINE , ONLINE به همراه كار با دیتابیس LOCAL,Datacenter آموزش داده می شود.
دراین دوره بصورت عملی فرایند ساخت پد ردیاب ماهواره ای را آموزش می بینید.
در این دوره بصورت كاربردی مراحل ساخت و مدیریت UI شامل اضافه نمودن شی ها,منوها,TextBoxها,DropdownList,check,Button,BrowsText و همچنین كاركردن با زاویه محل گوشی(G-Sensor)بصورت عملی آموزش داده می شود.
در این دوره مباحثی مانند مدیریت بلوتوث برای ارسال و دریافت فایلها نیز آموزش داده می شود.
در این دوره مباحثی مانند دریافت و ارسال پیام كوتاه (SMS) و پیام چند رسانه ای (MMS) در موبایل و تبلت Tablets آموزش داده می شود.
آموزش كاركردن با Service های اندروید شامل :مدیریت دوربین, مدیریت ضبط و پخش صدا, مدیریت و ضبط و پخش تصویر و مدیریت تماس
مدیریت اتصال و نقل اطلاعات شبكه: در این دوره مباحثی نظیر شناسایی شبكه های در دسترس, مدیریت Socket جهت حمل و نقل داده ها و اتصال به اینترنت وب سرویسها به صورت عملی آموزش داده می شود.
در این دوره مباحث مدیریت مالتی مدیا شامل: ضبط و پخش فیلم,ایجاد گالری تصاویر, كار با ابزار تشخیص صدا Sound Recognization
در این دوره برنامه نویسی چند نخی Multithreding نیز شامل راه اندازی Thread, مدیریت اولویت Thread ها نیز آموزش داده می شود.
  • سرفصلهای دوره :
  • آندروید: پلت فرم باز برای توسعه تلفن همراه و تبلت Tablets
    • برنامه های بومی آندروید
    • ویژگی های اندروید SDK
    • دسترسی به سخت افزار، از جمله دوربین، GPS و سنسورها
    • انتقال داده با استفاده از Wi-Fi، بلوتوث، و NFC
    • نقشه ها، ژیوکدینک،و خدمات محل سکونت
    • پایگاه داده SQLite برای ذخیره سازی اطلاعات و بازیابی
    • داده های به اشتراک گذاشته شده وارتباطات درون برنامه
    • با استفاده از ویجتها و تصویر زمینه لایو به منظور ارتقاء صفحه اصلی
    • گسترده پشتیبانی رسانه ها و گرافیک 2D/3D
    • ابر Cloud به دستگاه پیام رسانی
    • بهینه سازی حافظه و مدیریت فرایند
    • Android برروی چه چیزی اجرا می شود
    • چرا توسعه برای موبایل و Tablets تبلت
    • فاكتورهای Driving Android’s Adoption
    • معرفی فریم ورک توسعه
    • ماشین مجازی Dalvik
    • کتابخانه های اندروید
  • شروع
    • توسعه برای آندروید
    • دانلود و نصب SDK اندروید
    • توسعه با Eclipse
    • استفاده از ابزار های پلاگین آندروید برای Eclipse
    • ایجاد اولین برنامه کاربردی
    • ایجاد یک پروژه آندرویدی
    • ایجاد دستگاه مجازی آندروید
    • ایجاد تنظیمات راه اندازی
    • اجرا و اشکال زدایی برنامه های آندروید
    • برنامه های پیش زمینه
    • برنامه های پس زمینه
    • برنامه های متناوب
    • ویجتها و تصاویر پس زمینه لایو
    • طراحی برای صفحه نمایش های مختلف
    • اطمینان از تازگی داده ها
    • گسترش امنیت اطلاعات
    • حصول اطمینان از تجربه کاربر بدون درز
    • ابزارهای گسترش آندروید
    • مدیریت دستگاه مجازی اندروید
    • مدیر Android SDK
    • شبیه ساز Emulatorآندروید
    • اشکال زدایی سرویس مانیتور Dalvik
    • پل دیباگ آندروید
  • ایجاد برنامه ها و فعالیت APPLICATIONS AND ACTIVITIES
    • چه چیزی یک برنامه آندروید را می سازد
    • معرفی نرم افزار Manifest File
    • استفاده از ویرایشگر مانیفست
    • برونی سازی منابع
    • ایجاد منابع
    • مقادیر ساده
    • Styles and Themes
    • Drawables
    • پوسته Layouts
    • انیمیشن Animations
    • منوها Menus
    • استفاده از منابع
    • استفاده از منابع در كد
    • استفاده از منابع سیستم
    • مراجعه به استیلها در تم فرایند
    • چرخه برنامه آندروید
    • آشنایی باکلاس Application آندروید
    • ایجاد فعالیت هاActivities
    • چرخه فعال
    • پشته ها فعالیت
    • نظارت بر تغییرات States
    • شناخت عمر فعال
    • Android Activity Classes کلاس های فعال آندروید
  • ایجاد واسط کاربر در آندروید
    • اساسی طراحی UI آندروید
    • اصول رابط کاربری آندروید
    • تخصیص رابط های کاربری به فعالیت های
    • معرفی پوسته Layouts
    • با استفاده از پوسته برای ایجاد دستگاه واسط کاربر مستقل
    • استفاده از یک طرح خطی Linear
    • استفاده از طرح بندی نسبیRelative
    • استفاده از Grid Layout
    • بهینه سازی پوسته
    • جلوگیری از استفاده از نمایش ها بیش از حد
    • استفاده از Lint برای تجزیه و تحلیل پوسته شما
    • معرفی قطعات Fragments
    • ایجاد قطعات جدید
    • چرخه قطعه Fragment Lifecycle
    • Fragment States
    • معرفی مدیر قطعات
    • اضافه کردن قطعاتی به فعالیت
    • استفاده از تراکنش قطعه
    • اضافه کردن، حذف و جایگزینی قطعات
    • استفاده از مدیریت قطعات برای یافتن قطعه
    • متحرک سازی تراکنش های قطعه
    • واسط بین قطعات و فعالیت
    • کلاس های Android Fragment
    • جعبه ابزار ویجت آندروید
    • اصلاح نمایش ها موجود
    • ایجاد کنترل مرکب Compound
    • ایجاد کنترل های ساده و مرکب با استفاده از پوسته
    • ایجاد نمایش ها سفارشی
    • ایجاد یک رابط بصری جدید
    • هندلینگ رویدادها متقابل کاربر
    • دسترسی به پشتیبانی در نماهای های سفارشی
    • استفاده از کنترل های سفارشی
    • آشنایی با آداپتورها Adapters
    • شخصی سازی آداپتور آرایه
    • استفاده از آداپتورها برای اتصال اطلاعات به یکView
    • سفارشی کردن آداپتور آرایه به فهرست
    • استفاده از آداپتور مکاننما ساده
  • INTENTS AND BROADCAST RECEIVERS
    • آشنایی با Intents
    • استفاده از Intents برای راه اندازی Activities
    • Implicit Intents & Late Runtime Binding
    • عملیات Actions بومی آندروید
    • آشنایی با Linkify
    • انواع Linkify لینك بومی
    • ایجاد رشته پیوند سفارشی
    • رویدادهای Broadcast با Intents
    • گوش دادن برای پخش با گیرنده های پخش
    • آشنایی با Pending Intents
    • پیدا کردن و استفاده از Intents دریافتی درون یک فعالیت
    • عبور مسیولیت Passing on Responsibility
    • کشف اقدامات جدید از گیرنده های Intent شخص ثالث
    • ادغام ابزار ناشناس به عنوان آیتم های منو
    • گوش دادن به تغییرات باتری
    • گوش دادن به تغییرات اتصال
    • گوش دادن برای تغییراتdocking
    • مدیریت گیرنده مانیفست در زمان اجرا
  • استفاده از منابع اینترنتی در اندروید
    • دانلود و تجزیه منابع اینترنتی
    • اتصال به منابع اینترنت
    • استفاده از دانلود منیجر
    • دانلود فایل ها
    • مشخص کردن محل دانلود
    • لغو و از بین بردن دانلود
    • پرس و جو مدیریت دانلود
    • استفاده از خدمات اینترنت
  • FILES، صرفه جویی STATE، و تنظیمات
    • ایجاد و ذخیره تنظیمات به اشتراک گذاشته شده
    • بازیابی تنظیمات به اشتراک گذاشته شده
    • آشنایی با Preference Framework و Preference Activity
    • استفاده از Intents برای وارد کردن تنظیمات سیستم به تنظیمات نمایش
    • آشنایی با تنظیمات قطعه
    • تعریف سلسله مراتب تنظیمات قطعات
    • پیدا کردن و استفاده از تنظیمات به اشتراک گذاشته شده توسط تنظیمات صفحه نمایش
    • ذخیره وضعیت فعالیت با استفاده از تنظیمات به اشتراک گذاشته شده
    • استفاده از گرداننده چرخه عمر
    • کار کردن با سیستم فایل
    • ابزار مدیریت فایل
    • استفاده از برنامه خاص پوشه برای ذخیره فایل ها
    • استفاده از نرم افزار ذخیره سازی فایل
  • پایگاه داده ها DATABASES و ارایه کنندگان محتوا در Android
    • آشنایی با پایگاه داده های آندروید
    • SQLite Databases
    • Content Providers
    • مقادیر محتوا و نشانگر Cursors
    • معرفی SQLiteOpenHelper
    • باز کردن و ایجاد پایگاه داده های داده بدون SQLite Open Helper
    • پرس و جو پایگاه داده
    • استخراج مقادیر از مکاننما
    • اضافه کردن، به روز رسانی و حذف سطرها
    • درج سطرها
    • به روز رسانی سطرها
    • حذف سطرها
    • ایجاد Content Providers
    • ایجاد پایگاه داده Content Provider
    • پیاده سازی پرس و جو ها ارایه دهنده مطالب و محتوا
    • تراکنش های Content Provider
    • ذخیره سازی فایل ها در Content Provider
    • استفاده از تامین کنندگان محتوا
    • معرفی Content Resolver
    • Querying Content Providers
    • آشنایی با Loaders
    • اضافه کردن، حذف و به روز رسانی محتوا
    • اضافه کردن جستجو به درخواست شما
    • ایجاد یک فعالیت جستجو برای درخواست شما
    • استفاده از ویجت نمایش جستجو
    • مسطح کردن نتایج جستجو در کادر جستجوی سریع
  • WORKING IN THE BACKGROUND
    • معرفی سرویسها Services
    • ایجاد و کنترل کردن سرویسها
    • شروع و توقف سرویسها
    • سرویس اتصال به فعالیت
    • ایجاد سرویس های پیشزمینه
    • استفاده از Threads پس زمینه
    • استفاده از AsyncTask برای اجرای وظایف آسنکرون
    • استفاده از آلارم
    • ایجاد، تنظیم، و لغو هشدار دهنده
  • گسترش تجربه کاربر در آندروید
    • معرفی Action Bar
    • سفارشی کردن نوار عمل
    • تغییر آیکون و متن عنوان
    • سفارشی کردن پس زمینه
    • استفاده از Navigation Tabs
    • استفاده از ناوبری سفارشی نمایش ها
    • معرفی سیستم منو آندروید
    • به روز رسانی آیتم های منو به صورت پویا در آندروید
    • معرفی منوهای فرعی و منوهای بافت Context Menus
    • ایجاد Submenus
    • معرفی دیالوگ Dialogs
    • آشنایی با Notifications
  • تجربه کاربر پیشرفته در اندروید
    • طراحی برای هر اندازه صفحه
    • استقلال رزولوشن
    • منابع انتخابی برای تراکم پیکسل
    • ایجاد پوسته های مقیاس پذیر
    • Color Drawables
    • Shape Drawables
    • Gradient Drawables
    • NinePatch Drawables
    • استفاده از پوسته ها شبیه ساز
    • اطمینان از دسترسی
    • پشتیبانی از کنترل بدون صفحه لمسی
    • معرفی آندروید تبدیل متن به گفتار
    • استفاده از تشخیص گفتار برای جستجو
    • کنترل کردن ویبره دستگاه
    • آشنایی با Animation Listeners
    • پوسته های متحرک سازی و مشاهده گروه
    • درون یابی Property Animations
    • ایجاد Property Animations
    • استفاده از Animation Listeners
    • بهبود دیدگاههای شما
    • شتاب سخت افزاری Hardware Acceleration
    • مدیریت شتاب سخت افزار در برنامه های خود
    • چک کردن اگر شتاب سخت افزاری فعال است
    • آشنایی با مشاهده سطح
    • ایجاد مشاهده ها سطحی Surface Views
    • ایجاد نمایش ها های 3D با نمایش سطح
    • ایجاد کنترل های تعاملی
    • استفاده از صفحه نمایش لمسی
    • استفاده از کلید های دستگاه، دکمه ها
    • استفاده از گوی Trackball
    • منابع Drawable پیشرفته
    • Composite Drawables
    • Transformative Drawables
    • Layer Drawables
    • کپی کردن اطلاعات به کلیپ بورد
  • سنسورهای سخت افزار در اندروید
    • استفاده از حسگرها و مدیر سنسور
    • آشنایی با سنسورهای مجازی
    • پیدا کردن سنسور
    • سنسور مانیتورینگ
    • تفسیر مقادیر سنسور
    • نظارت بر حرکت یک دستگاه و جهت گیری
    • تعیین جهت گیری طبیعی یک دستگاه
    • آشنایی با شتاب Accelerometers در Android
    • بررسی تغییرات شتاب
    • تعیین جهت یک دستگاه
    • درک فرم مرجع استاندارد
    • محاسبه جهت گیری با استفاده از شتاب سنج و سنسورهای میدان مغناطیسی
    • آشنایی با سنسور ژیروسکوپ Gyroscope در آندروید
  • نقشه ها، مختصات جغرافیایی و خدمات مبتنی بر مکان
    • استفاده از شبیه ساز با خدمات مبتنی بر مکان
    • به روز رسانی موقعیت ها درارایه دهندگان محل سکونت شبیه ساز
    • یکربندی شبیه ساز برای تست خدمات مبتنی بر مکان
    • انتخاب یک ارایه دهنده محل سکونت
    • پیدا کردن Location Providers
    • تعیین موقعیت مکانی ارایه توانمندی ها
    • پیدا کردن موقعیت فعلی شما
    • تازه کردن مکان فعلی
    • نظارت بر وضعیت محل سکونت ارایه دهنده و در دسترس بودن
    • استفاده از هشدارها مجاورت Proximity Alerts
    • استفاده از Geocoder
    • Reverse Geocoding
    • Forward Geocoding
    • ایجاد نقشه فعالیت
    • نقشه ها و قطعات Maps and Fragments
    • استفاده از کنترلر نقشه
  • ایجاد و استفاده از همپوشانیها در اندروید Overlays
    • ایجاد پوشش جدید
    • آشنایی با دورنما Projections
    • اضافه کردن و از بین بردن پوشش
  • حمله به صفحه اصلی INVADING THE HOME SCREEN در android
    • آشنایی با ویجت Widgets روی صفحه نمایش خانه
    • ایجاد App Widgets
    • راهنمای طراحی Widget
    • تعریف تنظیمات ویجت صفحه شما
    • برنامه مانیفست Manifest
    • معرفی برنامه مدیریت ویجت و مشاهده ها از راه دور
    • استفاده از Remote Views برای اضافه كردن Widget Interactivity
    • تازه کردن ویجت شما
    • استفاده از Intents
    • استفاده از آلارم
    • معرفی مجموعه ویجتهای نمایش
    • ایجاد سرویس از راه دور نمایش ها
    • اضافه کردن تعامل به موارد در مجموعه ویجت مشاهده
    • آشنایی با پوشه های زنده Live Folders
    • ایجاد پوشه های زنده در آندروید
    • The Live Folder Content Provider
    • فعالیت پوشه لایو
    • مسطحسازی برنامه نتایج جستجو با استفاده از جعبه جستجوی سریع
    • کادر جستجوی سریع در اندروید
  • AUDIO، VIDEO، استفاده از دوربین در آندروید
    • پخش صوتی و تصویری
    • آشنایی با دستگاه پخش رسانه ای
    • مقدار دهی اولیه محتوای صوتی برای پخش
    • آماده سازی ویدیو ها برای پخش
    • ایجاد یک سطح برای پخش ویدیو
    • مدیریت پخش رسانه های خروجی
    • واکنش به Volume Controls
    • توقف پخش هنگامی که خروجی تغییر می كند
    • شنایی با سرویس گیرنده کنترل از راه دور
    • استفاده از افکت های صوتی
    • استفاده از این دوربین برای گرفتن تصاویر
    • کنترل کردن دوربین به طور مستقیم
    • خواص دوربین
    • تنظیمات دوربین و پارامترهای تصویر
    • کنترل کردن فوکوس خودکار، مناطق تمرکز، و نواحی اندازه گیری
    • تشخیص چهره ها و ویژگی های صورت
    • گرفتن عکس
    • فیلمبرداری
    • استفاده از ضبط رسانه ای برای ضبط ویدیو
    • پیکربندی ضبط ویدیو
    • کنترل کردن ضبط
  • بلوتوث، NFC، شبکه ها، و WI-FI در آندروید
    • استفاده از بلوتوث
    • شناسایی و کشف دستگاه کنترل از راه دور
    • مدیریت دستگاه کشف Discovery
    • کشف دستگاه کنترل از راه دور
    • ارتباطات بلوتوث
    • انتخاب دستگاه های بلوتوث کنترل از راه دور برای ارتباطات
    • انتقال داده ها با استفاده از سوکت بلوتوث
    • مدیریت شبکه و اتصال به اینترنت
    • آشنایی با مدیر اتصال
    • پیدا کردن و نظارت بر اتصال به شبکه در آندروید
    • مدیریت Wi-Fi
    • مانیتورینگ اتصال Wi-Fi
    • ایجاد پیکربندیهای شبکه Wi-Fi
    • انتقال داده ها با استفاده از Wi-Fi Direct در اندروید
    • ارتباطات Near Field
    • آشنایی با Android Beam
  • تلفن و اس ام اس TELEPHONY AND SMS
    • پشتیبانی سخت افزاری تلفن و Tablets تبلت
    • راه اندازی تماس تلفنی
    • خواندن اطلاعات دستگاه تلفن
    • خواندن اطلاعات شبکه
    • خواندن اطلاعات سیم کارت
    • مانیتورینگ اتصال داده ها
    • ردیابی تغییرات خدمات
    • آشنایی با SMS و MMS
    • استفاده از SMS و MMS در برنامه های شما
    • ارسال پیام SMS با استفاده از SMS Manager
    • ارسال پیام های متنی در آندروید
    • شبیه سازی پیام های SMS های دریافتی در شبیه ساز
    • Handling Data SMS Messages
  • توسعه پیشرفته آندروید
    • Paranoid Android
    • امنیت هسته لینوکس
    • آشنایی با مجوز ها
    • محدودیت های C2DM
    • ثبت نام برای استفاده از C2DM
    • ارسال پیام های C2DM به دستگاه ها
    • آشنایی با ابر Cloudبه پیام های دستگاه
    • پیاده سازی حفاظت از کپی با استفاده از مجوز کتابخانه تایید
    • استفاده از قفل بیداری
    • برخورد با سخت افزار های مختلف و در دسترس بودن نرم افزار
    • بهینه سازی عملکرد UI با حالت دقیق Strict Mode
    • Signing و انتشار نرم افزار
    • Signing نرم افزار با استفاده از Export ویزارد برنامه آندروید
    • توزیع نرم افزار
    • دسترسی خطا در برنامه گزارش
    • استراتژی های راه اندازی برنامه
    • استفاده از گوگل آنالیز برای برنامه های کاربردی تلفن همراه
    • پیگیری ارجاع با گوگل آنالیز

 

مبتدی تا پیشرفته :قسمت اول

مبتدی تا پیشرفته : قسمت دوم

مبتدی تا پیشرفته : قسمت سوم

برای دیدن اموزش کامل قسمتهای گذاشته شده را دانلود کنید. اگر مشکلی بود در قسمت نظرات بیان کنید.

 

 

 

لينک کوتاه پست
مطالب مرتبط با پست جاري
دانلود مجموعه بیش از 100 سورس سی شارپ
  • نکات مهم
    1- لطفا نظر خود را با زبان فارسي بيان کنيد
    2- دیتا پردازش نظرات اسپم و تبليغي شما را تاييد نمي کند
    3- لطفا نظرات شما بدون ابهام و واضح باشد
  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی